پاورپوینت چالش های روابط کار در ایران                                                                    دانلود پاورپوینت چالش های روابط کار در ایرانبررسی چالش های روابط کار در ایرانپاورپوینت جامع و کامل چالش های روابط کار در ایرانکاملترین پاورپوینت چالش های روابط کار در ایرانپکیج پاورپوینت چالش های روابط کار در ایرانمقاله چالش های روابط کار در ایرانتحقیق چالش های روابط کار در ایران                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        دسته بندی                                        پاورپوینت                                        فرمت فایل                                         ppt                                        حجم فایل                                         455 کیلو بایت                                        تعداد صفحات فایل                                         37                                                                دریافت فایل                                                                                                                                        فروشنده فایل                                                            کد کاربری 8044                                                            تمام فایل ها                                                                                                نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش) قسمتی از متن پاورپوینت : تعداد اسلاید : 37 صفحهچالش های روابط کار در ایرانتعاریف روابط کار:      _ استراتژی هایی برای مدیریت روابط سازمان و کارکنانش. (بنت،1997) _سیستمی از مقررات ، عملیات و توافقات صورت گرفته با استفاده از چانه زنی دست جمعی برای اجتناب یا حل تضادهای سازمانی بین کارفرما و مستخدم . _بر طبق تعریف سازمان بین المللی کار(ILO )روابط کار موضوعی است که هم با روابط بین دولت و کارفرمایان و مستخدمین(یا اتحادیه های کارگری)وهم با روابط بین سازمانهای حرفه ای با یکدیگرسروکار دارد.(مانیراماپا وهمکاران،1992) عناصر روابط کار و نقش مدیریت دولتی : دولت مدیریت کارفرما کارگر 1-دولت : عنصر نظارتی و تنظیم کننده از طریق قوانین ومقررات. 2-کارفرما : صاحب سرمایه لازم برای صنعت مورد نظر. 3-کارگر یا کارمند : نیروی کار در اختیار سازمان. 4-مدیریت : به نمایندگی از طرف کارفرما برای تحقق اهداف سازمان،مشارکت کنندگان در فعالیت های سازمانی (کارفرما ، مستخدم،حتی مشتریان) را هماهنگ می سازد. اعتماد ، اعتماد می آورد. در تمامی روابط انسانی ، بهترین رویکرد برای هر مساله ، القاء اعتماد متقابل بین کارمندان و کارفرمایان یا مدیران می باشد. (توجه)                                  (توجه) مستخدم در بخش خصوصی ودولتی دارای مفهوم و معانی متفاوتی است. به طوری که: انواع تضاد بین کارفرما و کارگر: 1-تضاد منافع:گروه های مختلف برای کسب منافع بیشتر با یکدیگر رقابت می کنندکه منجر به چانه زنی حقوق و دستمزد ، ایجادشرایط جدیدکار، توافقات دسته جمعی می شود. این نوع تضادها از طریق ((مذاکره)) حل می شود.2-تضاد مربوط به احقاق حقوق:این نوع تضاد به علت تخطی یا عدم رعایت شرایط قرارداد توسط طرفین ایجاد می شود.برای حل آن از روش ((حکمیت شخص ثالث)) استفاده می شود.(بنت،1997) نگرش سیستمی بر روابط کار: تئوری سیستمی  توسط ((دانلوپ))ارائه شد که روابط کار را در فالب فرآیند سیستمی مورد توجه قرار می گیرد.چانه زنیدلجوئیحکمیتقانونگذاری قوانین و مقررات بازیگرانعوامل محیطیایدئولوژی ورودی ها                                      فرآیندها                                      خروجی ها    بازیگران : شامل کارفرما،کمیته کارگران،دولت می شود. عوامل محیطی یا زمینه ای : محیط تکنولوژی،محیط بازار (اندازه،ساختار،پویائی،بازار و....) قدرت نسبی گروه های اجتماعی و موانعی که کارگران ایجاد می نمایند. ایدئولوژی ها : کلیه ایده ها،نگرش ها ،و عقایدی که بازیگران رابه هم پیوند می دهد. (بنت،1997) سبک های مدیریت در روابط کار : مدیریت همیشه به رضایت جمعی کارکنانش نیازمند است. مدیریت استراتژیک در روابط کار: نظام روابط کار: روابط کارعبارتست ازچگونگی روابط کارگروکارفرما و یا کارمندومدیریت و استراتژی آنها. تئوری ها: 1-تئوری همزیستی یا وحدت گرا:بر اساس این تئوری کارفرما و کارگر به منزله اعضای یک تیم تصور شده اند که در منافعی که حاصل می شود شریک هستند.در اینجا ایجاد اتحادیه های کارگری غیر لازم وحتی عامل اختلاف بین کارکنان تلقی می شود.2-تئوری تعارض یا کثرت گرا:بر مبنای این تئوری بین کارگرو کارفرما مباینت وتعارض وجود دارد ولی این تعارض یک پدیده طبیعی است و قابل حل است. توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.                                        دانلود پاورپوینت چالش های روابط کار در ایرانبررسی چالش های روابط کار در ایرانپاورپوینت جامع و کامل چالش های روابط کار در ایرانکاملترین پاورپوینت چالش های روابط کار در ایرانپکیج پاورپوینت چالش های روابط کار در ایرانمقاله چالش های روابط کار در ایرانتحقیق چالش های روابط کار در ایران